Rese-krångel :(

Nu krånglar sig allt för mig!!!

Jag och Michelle bokade våran resa till Rhodos igår. Det var tänkt att vi skulle åka den 16 augusti i 1 vecka och komma hem den 23 aug. Idag fick jag reda på av KTH att min termin på teknisk basår i Kista börjar redan på måndagen den 17 aug. Då krockar allt såklart :( Nu måste vi hitta en ny resa en vecka tidigare och då är resorna dyrare också. Heja! Men för ungefär 1200 kr till kan vi åka till Cypern den 10 aug och komma hem 17 aug. Så kanske Mamma kan gå till skolan i mitt ställe och svara ja.

Så om allt går vägen kanske vi kommer någonstanns iallafall? Håll tummarna, för annars är verkligen allt emot mig just nu.

Imorgon träffar jag min morbror Anderz också och ifall Michelle inte kan åka så kanske jag drar med dem till USA istället. Så är jag borta i juli i 2 veckor istället. Vi får se hur det blir....



Idag den 8 Juni är det LEONARDS FÖDELSEDAG! - Grattis sötnos!!! (presenten får du senare...)

Nu skall jag ta och äta lite lunch och uppdatera mina Matematik C kunskaper ännu mer.
Måste ju vara förberedd inför Tekniska basåret i Kista som börjar vecka 35 :)

/ Glad Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback