Photo and math

Åh jag älskar att fotografera!! OCH att bli fotograferad såklart ;) Många gånger skulle man inte tro att jag haft/ibland fortfarande har dåligt självförtroende. Jag ställer mig som ett litet ego och börjar possera så fort en kamera kommer fram. Ha ha! Dessutom när det är med en proffskamera som har en ordentlig upplösning, fin färg och kontrast! Så kan det inte bli roligare!! Tycker om att fotografera hur som helst, inte bara mig själv.

Så ego är jag inte innerst inne, ifall det ser så ut.... ;)

JAG



Nu till något helt annat. Jag och Michelle svängde in på resebyrån i centrum och vi insåg att de inte kunde hjälpa oss med något mer utöver vad vi själva hittat. Så vi får ha lite is i magen i några veckor och avvakta med att priserna sänks! Vi kommer iallafall iväg någonstanns! :)

Idag har jag suttit med min älskade Matematik C bok. Det går riktigt bra! Just nu handlar det om algebraiska förenklingar och polynom. Inte så svårt, gäller bara att vara noga och inte göra några slarvfel. Hihi..



KTH here I come! :D :D


/
Puss hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback