Oh, sunny day!

Äntligen är den riktiga sommaren tillbaka igen!!
Hur skönt som helst! Fredrik kom hit vid 12.45 så åkte vi ner till centrum och köpte hem thaimat. Vi har suttit hela 3 timmar och bara solat sönder våra kroppar här på altanen. Var kul att träffa honom igen, varit dåliga på det senaste tiden. Så blir det ibland :)

Idag är det Lindas (min svägerskas) 25 årsdag!!! Stort grattis till dig gumman, du kunde inte fått en finare dag än denna! Snacka om att tajma in födelsedagen bra....

Min familj firade henne redan i söndags tillsammans med hennes "två familjer". Mamma hade gjort 2 stora jordgubbstårtor, så himla gott. Blev lite över, så jag har en bit att äta nu också.  



Igår så var jag hos frisören. Klippte upp det lite, dock samma längd men kortare lugg. Skönt! Nu kan ni se mina ögon igen ;) Blev blekta slingor denna gång, blev bra tycker jag. Fortfarande inte så ljust som jag haft förut och det är bra. Tycker inte det var lika snyggt som detta. Resten får solen ta hand om.

Hoppas på god grillning ikväll och mys på altanen. Kanske lite jordgubbar till efterätt också.
Har åkt på någon typ av förkylning också, säkert på grund av det skumma fuktiga vädret. Det har varit så mycket regn den senaste veckan. Det rinner i näsan, kittlas i halsen när jag sväljer och jag har börjat hosta på nätterna :( Tycker jag varit nog sjuk i höstas, vintras och våras så det räcker nu. Inte igen!

Men men...nu skall jag fortsätta sola. Man är faktiskt ganska brun nu.. hihi!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback