"Jag har blivit öl-älskare"

The weekend is over! Den blev dock ganska bra... vilket jag hoppades på! I fredags åkte jag in till Söder och mötte upp Leonard och hans kompisar på Ljunggrens. Slutade med att vi hamnade på Spy Bar och sen vidare hem till Leonard ett tag innan jag bestämde mig för att åka hem. What to do?

Igår efter jobbet blev det sushibuffé på Nybrogatan! Man fick äta hur mycket man ville, inte alls bra :P Gänget där bangade men jag drog vidare till Mosebacke där Cissie, Michelle och Angelica var. Tog en öl och drog vidare mot Snaps! Där blev det även 2 öl och en träff med ett kärt ansikte, Daniel :) Fy sjutton vad jag börjar gilla öl alltså, tror du har lyckats L ;) Sedan kom Michelles kille Richard och vi tog en taxi till Stuvsta tillsammans!

Imorse vaknade jag med världens illamående och ont i magen. SUSHIN, tänkte jag direkt och kände för att sjukanmäla mig. Stark som jag var tog jag mig upp och väl på jobbet gick det riktigt bra faktiskt. Kalle jobbade hos oss, det var såååå kul att träffa honom igen! Han är saknad...

Ikväll har jag varit vid Odenplan och ätit pizza på en italiensk restaurang med Mammas lillebror och familj. Har bestämt nu att jag åker ner till dem (mina kusiner) i Eskilstuna på tisdag över dagen. Vi skall sola, bada i deras pool och åka CAB! :D Kan bli riktigt kul... gillar utflykter!

Lite bilder från kvällen.







Nattii natiii på er! / Saris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback