En natt på Berns

Godmorgon fröken bakis! 

Tur att Leonard ringde och väckte mig, annars hade jag nog fortfarande legat under täcket nu och sjusovit. Ligger i soffan, tittar på tv och myser :)

Kvällen igår och natten blev lyckad!  Efter att ha varit duktig, plöjt igenom lite algebra-tal i matematik C boken hoppade jag in i duschen och fixade mig lite snabbt. Åkte in till Berns och mötte upp Leonard, Christoffer och Oskar. Träffade på Leonards klasskompisar också, en av dem är en av Viktors Ängmo´s bästa kompisar.

Det var första gången jag var på Berns faktiskt och det var riktigt trevligt. Fina lokaler! Jag avnjöt lite gott vin och vi dansade massor. Tur att jag hade danskungen med mig ;) Sånt spelar stor roll. Sedan fick vi en "knäpp" och gick till fots därifrån till Skanstull. Tänkte ta nattbussen därifrån, men när den äntligen kom så var den full och bara åkte vidare. Jag kom hem till slut iallafall. Skönt att krypa ner i sängen..



Mys! Nu skall jag dricka ett glas juice och äta lite. Sedan blir det ännu mer uppdatering av Matte C. Känner mig duktig! Får se om L kommer hit sen eller om jag träffar Michelle. Leo är på passenheten och fixar nytt pass. Hoppas han slipper lång kö.

Later aligator ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback