E-tuna trippen

Tack alla söta släktingar för en trevlig midsommarafton!
Tänk att vi till och med hade tur med vädret :) Solen visade sig väldigt länge, vilket gjorde att jag kunde få åka en sväng med deras nya cab. Riktigt najs!

Inte ofta man får se solen på midsommar, iallafall inte när vi är i Dalarna. Vi avnjöt gott rosévin, snacks och godis vid poolen. Därefter högg vi in på förrätten, med sill och snapsvisor. Avslutningsvis blev det fläskfile och potatis med en god sås till varmrätt. Till efterätt blev det min kända chokladkaka med jordgubbar och grädde. Som toppen över i:et blev det också en god kopp kaffe med päronlikör till. Gott! :)

Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Gamla minnen och galna saker vi gjort :) Innan vi åkte hem åt vi hårt bröd tillsammans med olika goda ostar och vindruvor till.

Just nu är jag lite rastlös, skulle vilja åka in till grönalund och gå på sommarkrysset som börjar kl 20. Det verkar dock bli något annat... ??

Lite bilder från dagen/kvällen.




Leonard är på sitt landställe också, så honom kan jag inte träffa..
Får se se vad jag hittar på..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta nu körkort Sarah så kan du ut och ragga! Du passar vid ratten.Så de så! Pussi

2009-06-20 @ 18:18:10
URL: http://mammabloggsomintefinns.se
Postat av: Sarah

Hahahah! Jag tycker själv faktiskt att jag var lite ball ;) Skall ta några lektioner snart...

2009-06-20 @ 18:26:33
URL: http://sotsarah.blogg.se/sarah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback