Mycket på samma gång!

Middagen på Sonjas Grek i måndags på mammas födelsedag blev lyckad! Hon fick en liten svart mini dator från DELL av oss :) Maten var riktigt god, ett ställe jag kan rekommendera er att gå till!


Min outfit den kvällen



Nu till något helt annat! Jag och Mamma skall köpa en nya kamera. Vår Canon gick sönder för några månader sedan, då färgerna är konstiga. Den har sagt sitt och varit med på nog med äventyr. Om man skall nämna något om Nyår 08, då jag typ tappade bort den hela tiden. Jag var helt lost den kvällen/natten :P ha ha. Jag har även en kamera som jag fick i studentpresent, en Olympus men bilderna blir gryniga och kalla. Den är jag inte nöjd med.

Igår
när vi var på Media Markt så hittade jag en kamera som jag blev helt kär i, vid första ögonkastet. Hihi! Det var en Panasonic Lumix FS7, i starkt ROSA! (såklart!)



Visst är den UNDERBAR!!!

Jag tror nog att det blir den, eller en annan Lumix som vi också såg. Vi testade att ta kort med dem också, blev bra bilder.



Här är en skön Michael Jackson låt, "pretty young thing".
(Den Michael Jackson låten blev jag i ett quiz på facebook  hahahaa ;D)

 

Nu skall jag äta lunch, är ju så dystert väder. Mina armar är så torradöd hud bara lossar :( Nu vill jag ha mer sol så jag kan bli brunare, vill inte tappa färg. Nästa vecka skall det bli bra väder igen. Jag och tjerna skall åka till Kolmårdenmåndag. Till helgen kommer mammas kusin Mats med familj och vi skulle kanske gå på Grönalund. Bustjejerna :)

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback