Öl, drink och mys!

Halloj! Nattugglan Sarah bloggar det senaste ;) Kom precis hem från min mys, Leo.  Har haft en toppenkväll tillsammans på Söder, då vi först tog en ÖL vid medis (nya favoriten) och senare en Sex on the beachPatricks! Därefter blev det en promenix ner till honom vid Skanstull. Vi såg en rolig svensk serie och massa annat! :)

I övrigt idag så har jag, Michelle och Madde haft det toppen med sol och bad vid havet i Gålö. (nära dalarö, haninge). Vi köpte med oss sallad, frukt, läsk, godis och jordgubbar. Mumma på sommaren! Var riktigt skönt i vattnet faktiskt. Hade lite problem med att hitta min solskyddsfaktor, den ända jag tål. Men idag provade jag Michelles tanning oil från Hawaian Tropic och jag fick inga utslag. Hör och häpna. Kanske är mina barndoms allergier för solskydd borta, det vore ju guld! Bruuuuuuuun I LOVE <3





Jag vid Gålö och på perrongen påväg in mot stan :)


Imorgon
 blir det nog sola och bada vid Kvarnsjön. Michelle slutar jobbet kl 13, därefter åker vi nog iväg en sväng. Sen är det planer att ta några öl på Medis. Kan inte vara ute för länge för börjar jobba kl 10 på lördagen. Leo skulle nog åka tillbaka till sitt land :( så han får jag inte se på ett tag då. Nästa vecka isåfall...

Nej, nu skall jag sova. Läste en sak på en sida som gjorde mig lite irriterad. Men är jag förvånad? Nej! Hur fan kan man kalla någon så? :/

Pöss och gnatt´! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback