Intersport Skrapan

Känns knappt som jag har något liv just nu!

Jag slutade på jobbet klockan 20.00, men missade såklart tåget så jag fick vänta till klockan 20.45. Jag var inte hemma förän 21.15, gud vad roligt! :/ Så nu har jag varit hemma i bara 2 timmar och det jag hunnit göra är att äta middag. Nu skall man gå och lägga sig igen!!!!! Imorgon börjar jag kl 11 igen och slutar 20, man går upp tidigt och kommer hem sent. Jag bor på jobbet för tillfället. Tack och lov att jag har sjukt kul där, annars hade jag nog suttit och skrivit ännu mer om hur synd det är om mig. Så gott folk, trot eller ej... Sarah skall gå och lägga sig nu. Kanske drömma om den bästa butiken ever.. Intesport eller??;)

Förresten.. kom till Intersport i Skrapan. Vi har världens största slutrea, massa bra priser på joggingskor, fotbollsskor, sandaler, flip flops, badkläder m.m. KOM OCH FYNDA!!




Sov gött babes! / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback