Grönalund-Nörd

Blev en riktig impulsgrej idag! - GRÖNALUND!!!

Först satt jag ute på altanen i solen med brorsan och hans flickvän. Hade lite problem med min mobil, då det inte gick att skicka meddelanden.. men ringa gick bra! Ringde Micha och sa att jag inte orkade sitta hemma på altanen, utan ville hitta på något. Då sa hon att Carro ringt och sagt att de skulle till Grönalund. Så vi bestämde att vi skulle haka på, andra gången för mig denna sommar. Ovanligt ;)  Vi var framme på djurgården efter kl 17 ungefär och det blev en hamburgare till att börja med. Var så hungrig!

Därefter köpte vi ett varsitt åkband och började med Kvasten. Galet nog så fick hon upp mig i flygande mattan, som jag faktiskt åkte 3 ggr ikväll. Även direkt efter öldrickandet!!!!! Mumsigt skvallpande i magen blev det verkligen. Hahaha! Åkte även såklart berg och dalbanan 3 ggr, rock-jet och fjolliga blå tåget. Skrattkammaren var nog roligast... eller hur? Var så sugen på att åka katapulten men ingen ville joina mig. Var så nära på fritt fall också, men som vanligt blev det inget.


Här är jag och Michelle på båten över till Grönan och bild på oss i spegeln i skrattkammaren :D


Man garvar ihjäl sig!! Kort och tjock... OH YES!!

But now I´m FULL! Blivit mycket sura remmar med alla de smaker . Älskar dem <3



/ So Goodnight Babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback