Birthday Mami <3

Då var det dags att sova nu då! Min stackars plutt har tyvärr blivit sjuk, med ont i halsen och feber :( Får hoppas för hans skull att han kryar på sig under natten. Visst, han skall jobba imorgon vilket inte är det roligaste men om han är sjuk kanske han inte orkar ses! Jag har dock lovat att pyssla om honom riktigt ordentligt ändå! :) Så han verkar nog bli nöjd och inte kunna motstå...

Såg en riktigt bra film ikväll, "Dolt under ytan" - skräckthriller. Jag är en riktig fan av sånna typer av filmer, gillar spänningen. Så den är mycket värd att se för er som aldrig sett den.

Grattis på födelsedagen också till min söta Mamma :) Vi skall äta på Sonjas Grek allesammans ikväll! Pappa ska åka till Arlanda och hämta Niklas och Linda som kommer ifrån Cypern. De lär ju vara super bruna, men man är ju inte så pjåkig själv ;) Varit sjukt bra väder här hemma så man ska inte klaga.



Nu håller mina ögonlock på att "decka" ;) ha ha! Så bäst jag säger godnatt innan texten slutar alldeles för konstigt här. Hörs mer imorgon alla. Sov gott. / Sarisen


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack Saris för gratulationen.Vi ska äta gott ikväll på Sonja!

Puss mamma

2009-07-06 @ 11:09:45
URL: http://mammablogg som inte finns

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback