Mycket på en dag.

Jag har funnit en person som jag trivs väldigt bra med :) Fred, tack för att du är du!

Har jobbat idag till 16, hann även in till stan för att kolla efter en väska. (tack till F för att jag fick gå tidigare =) ) Önskar mig nämligen  en i födelsedagspresent och den jag hittade blev jag helt förälskad i direkt. En svart DKNY i riktigt läder, underbart snygg  och snart är den min! :D

Jag sprang även in på PhoneHouse och köpte min nya mobiltelefon som kommit in. Äntligen!!!! Så på onsdag flyttas mitt nummer till ett abonnemang, får se hur bra jag kan hålla i pengarna och hålla ner sms/samtalskostnaderna. Håller tummarna.

Nu skall jag släcka lampan, få min efterlängtade skönhetssömn och för en gångs skull få börja lektionen lite senare imorgonbitti.

Vi får väl se hur mycket jag hänger med.



Sarah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback