Ikea, ett paradis..

Har precis kommit hem från Ikea, jag älskar att gå runt och bara titta på saker och det värsta av allt är att man alltid kommer ut med något därifrån. Köpte en ny matta till mitt rum och en tuff lampa att ha på golvet i mitt andra rum (skönt att ha två nu!) Skall fixa en tuff hylla på väggen där inne med och bädda upp sängen med massa stora mysiga kuddar.

Igår blev det Powerwalk med C och M. Eftersom jag varit sängliggandes hela förra veckan med feber, förkylning och rethosta så har jag tappat lite av min kondition. Fick lite ont i mitt ena knä. Jag tror att jag fått en pannhålsinflammation i pannan också för att jag snytit mig så dåligt :( skall jag aldrig bli frisk.. När jag trycker på pannan så värker det och även när jag böjer mig framåt, ett klart tecken.

Såg Törnrosa för första gången igår också, en söt liten film.
Såg även nya Batman filmen hos Fredrik i måndags, den var grym!

Nu skall jag ner och äta våfflor, mamma ropar... :)

Love S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback