Dumma pannhåla.

Jag har fått det tillbaka! Dumma pannhålsinflammation :( Jag slutade äta penicillinet förra lördagen och såklart måste jag ta kortison näsdropparna ändå för att hålla nässlemhinnorna öppna. Det har jag slarvat med. Nu värker det sådär igen och när jag böjer fram huvudet. Jag orkar inte mer! Ipren och alvedon är mina bästa kompisar, så nu får ni rädda mig igen. Jag bara måste plugga, men när jag har ont kan jag inte koncentrera mig. Usch för det här.

Lite te och en kopp varm choklad med grädde i gör iallafall susen.




Vad roligt att tentan just skall handla om läkemedel. Då kan jag ju försöka hitta något bra som gör ett slut på allt detta elände. Kåvepenin, renexin, alvedon, ipren... VAD MER?

Jag får försöka. Får trevligt besök hit ikväll också, min äldsta storebror och hans tjej. Blir middag och Let´s Dance :)
Nu skall jag hoppa i duschen, äta något och försöka läsa lite.

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback