Anti pluggdag.

Halloj!

Idag skulle man vara duktig och börja plugga till Farmakologitentan (Läkemedel) var det tänkt. Så fort jag skall göra sånt som jag själv tycker är det tråkigaste som finns så hittar jag alltid på andra onödiga saker att göra. Måla fransk manikyr på naglarna till exempel och kolla runt på roliga internetsidor med snygga modekläder m.m.

Mamma skrev till mig också och sa att hon kunde få sluta tidigare på jobbet, hon frågade om jag ville hitta på något roligt och absolut, inte en tvekan! Allt för att slippa läsa ;) dumt! Vet vem som kommer få panik sen.

Så vi tog bilen till Skärholmen för att kolla lite fina kläder som man kanske kan önska sig i födelsedagspresent. Jag hittade en jättesöt liten benvit cardigan med små blommor som knappar och en mörkblå jeansjacka perfekt till våren. Hittade också en creméfärgad mössa med passande vantar som kommer bli så fint till min Fjällrävenjacka :) nu när kylan kommit igen.

Sedan avnjöt vi lite mat på en av restaurangerna, godaste vårrullarna. Hade bestämt med Fredrik igår att vi skulle se en film så mamma skjutsade hem mig till honom runt 20.00. Vi såg en helt galen komedifilm som gav många skratt och djupa diskussioner efteråt. Alltid trevligt!

Nu ligger jag här i min säng och klockan har redan blivit mycket. Jag som sa att jag skulle komma i säng i tid för en gångs skull, fast det säger jag ju jämt. Imorgon blir det skola igen på riktigt men inte med min klass, saknar dem. :( Jag skall gå på Farmakologiföreläsning och friska upp minnet eftersom jag redan läst den kursen förra terminen men inte klarat tentan. Tar nog en lång lunch med mina gamla klassisar, kul att träffa dem igen. Sen skall jag träffa studievägledaren igen och diskutera om mitt uppehåll och skriva på en lapp. Får hoppas det går bra.

Därefter beger jag mig till Liljeholmen och min mammas jobb, skall äntligen få åka och klippa mig. Kanske blir lite mer ljusa slingor och några bruna eller röda, vi får se? PLUGGA skall jag också.

Måste bara visa 3 snygga klockor jag såg på en hemsida idag som jag blev så sjukt förälskad i. Vill ha någon av dem! Men vet inte vilken som är snyggast. Vad tycker ni? Sen vill jag ha en ny snygg skinnväska, blir till att åka in till NK eller Åhlens City någon dag.





Nej, dags att sussa. Klockan står på 06.30. God!

Love S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback