Älska Mode

MODE


Gud vad jag älskar att läsa om mode och det som är trendigt just nu i tidningarna. Man blir så inspirerad. Om man hade mycket pengar så skulle man också ha lätt att kasta iväg några tusen på dessa läckerheter. Skulle till och med kunna ha en personlig stylist :)





Det är inte den väskan som snart blir min, även fast denna var väldigt snygg. 
 
Jag bara älskar den korthåriga ljusa frisyren som tjejen på bilderna har. Jag har haft så kort hår i nästan hela mitt liv jag levt. Jag är så sugen på att ha så kort igen, fast inga etapper denna gång. Det skall vara lite kortare uppklippt i nacken. Samtidigt vill jag ha kvar mitt fina långa hår som man kan sätta upp i en hästsvans och göra fina frisyrer med. Det får bli någon gång längre fram i framtiden isåfall.

Idag slutade jag tidigare i skolan än väntat och skulle iväg på ett ärende i Huddinge Centrum kl 13. Jag gick till Italienska fiket och åt en fuccacia med god sallad till. Sedan gick jag in och hälsade på Viktor på hans jobb, gick iväg en sväng med honom och köpte en pizza. Trevlans!

Nu skall jag sova, upp tidigt imorrn och plugga. Har slarvat alldeles för mycket idag.
Snart fyller jag år också och då blir det röjj här hemma ;) :D Längtar.


                                                                                                                                                                             With Love from Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback