Fest, Shopping och röntgen..

Helgen blev lyckad!

Lördag

I lördags skrev Michelle till mig och frågade om jag ville följa med ut, dricka öl och vin med henne, Cissie och hennes jobbarkompis Sara. Eftersom jag under dagen känt att jag inte kunde koncentrera mig på pluggandet inför farmakologitentan på måndagen bestämde jag mig för att jag inte ville göra den. Vill istället lägga ner mer energi på Vård och ohälsatentan som är mycket tyngre. Jag tvekade inte en sekund med att hänga på! Jag ringde Fredrik som också ville träffas och frågade om han skulle följa med. Det var för långt hem från hans syster tyvärr, så han drack sig full på paraplydrinkar istället tydligen ;) haha.

Det blev en lång kväll och många krogbesök på Söder. Vi började på Fenix, där vi mötte upp Sara och drack lite. Det blev sedan rockstället Medusa där Saras kille jobbar och bjöd oss på gratis dricka :) underbart! Vi hade lite telefonkontakt med Andreas som skulle till "ett ställe" med en kompis, så dit drog vi till sist. Daniel ringde också, och sen kom även han dit med taxi från Huddinge. Riktigt lyckad kväll med mycket dans och snack ;)

Söndag
Vaknade lite senare denna morgon, det förtjänar man efter en utekväll på stan!

Jag köpte en väska förra helgen som jag känner mig lite osäker på, så vi åkte till NK för att se vad de hade för väskor. På vägen dit ramlade jag och Mamma in på HM i Gallerian, där jag hittade så himla mycket fina saker som jag inte kunde låta bli att köpa.

Nu ska jag vara lika töntig som vissa andra bloggare är ;) , visa lite bilder på vad jag köpte. En liten kul grej! 

HM <3

Den här skönheten var inte billig, men bara ett MÅSTE! (Id-minerals)


 
Här är jag i nya skinnjackan ;)

Efter att ha kommit hem, ätit lite så åkte jag hem till Fredrik och såg en film. Vi gillar att göra det! :) Det blev en beck-film som gick på TV denna gång. Han är bra han.

Idag (måndag) har jag varit och röntgat min pannhåla i Läkarhuset, Skärholmen. Hoppas på att det inte ska vara något konstigt, att allt är normalt. Jag orkar inte med fler problem. Jag har också jobbat 14.30-20 så nu är jag helt slut. Funderar på att koka mig en varm kopp te, tända lite ljus och krypa ner under min varma fleecefilt.

/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback