Ledig Tisdag.

Mycket trevligt dag idag. Trodde att jag hade föreläsning att gå på, men det visade sig att de hade sänglägeskompetensträning på Danderyds Sjukhus. Det gjorde jag redan förra terminen så det blev en ledig dag för mig. Vaknade av mobilen som ringde klockan 09.30, men jag kunde inte sova vidare på grund av dum mensvärk. Jag gick upp, duschade och åt en ordentlig frukost. Inte likt mig alls!

Ringde Michelle som hämtade mig och vi åkte till apoteket. Tänkte hjälpa henne med tvätten, se lite Våra Bästa År och äta lunch. Vi gjorde egen Nacho De Luxe som man kan äta på Taco bar, älskar det. Vi rensade hennes garderob på gamla kläder och hittade en gammal dagbok. I den stod det massa roliga saker som vi gjort tillsammans och vi kunde såklart inte hålla oss för skratt. Hur knäppa var vi inte :) haha

Vi köpte också vaniljmunk och donuts till fika, och drack en varm kopp te till. Mys!
Michelle skulle sedan vidare på träning och jag hem till min bror Niklas som skulle bjuda mig, mamma och pappa på middag. Vi fick god pasta med kyckling i någon sås. Jag gav Twinrix (hepatit A+B) spruta intramuskulärt på Niklas, han var lugn. Han sa att han tyckte jag var duktig. :) Det är lite spännande sånt där. Linda vågade inte låta mig ge, vilket jag hade förståelse för så Mamma fick ge henne istället.   

Imorgon blir det föreläsning om Stroke och jag börjar 10.20, skönt! Får hoppas att inte pendeltågen krånglar imorgon för isåfall får jag ta bussen till Fruängen istället, vilket är lika bra nästan.




Godaste Nacho De luxe <3

Kanske dags att sova!? Natti

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback