Happybirthday kid!

Bästa födelsedagen!!!

Hade massa kompisar hemma på fest, så lyckat. Vi umgicks, snackade, drack, sjöng singstar och spelade guitar hero. De flesta anlände vid kl 20 och gick hem 05.00 på morgonen. Ett överaskningsbesök blev det också, Per ringde och ville komma förbi. 3 år sedan vi sågs sist nu, var kul att träffas igen!

Var något bakis på söndagen och halvsov på köksbordet när Emil och Markus satt och åt frukost. Jag fick tillslut också i mig lite. Sen skjutsade Pappa mig och Mamma till Centralen och tog tåget upp till Falun. Vi hade laddat batterierna med massa skvallerblaskor. Vi skulle hälsa på Mormor på hemmet där hon bor, efter att hon amputerat sitt ben. Var hemskt att se henne så dålig. Hon kände inte ens igen mig på kvällen! Älskar min Mormor <3

Lite bilder från festen 7 Februari




/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback