Present till mig själv :)

Hej hej!
Idag skrev jag min sista Matematik C tenta. Det gick väl sådär, eller jag tror att jag vet att jag klarade mig iallafall men däremot gjorde jag en hel del slarvfel här och där som gjorde att mitt C betyg rök. :( blääääää! Får hoppas att D kanske är i närheten iallafall. Bara att be till gud :P ha ha ha... orkar inte ens bry mig längre! Matematik är inte helt lätt ibland.

Jag vet inte om jag berättade att jag skulle följa med min mamma och hennes jobbarkompisar hem till Gisela och titta på smycken i november, som hennes vän Elisabeth gjort. Hon har ett eget silversmide hemma och man får själv bestämma och designa hur man vill att sitt smycke skall se ut.

Såhär blev mitt :)



Ett oifyllt hjärta i äkta silver, med en stav med mitt namn på och ett silverhjärta med Leonards namn på! Sjukt fint! Och till det ett svart snöre som band. Fick ett rött band till som man kan ha nu till julen och ett silverhalsband att trä in till finare tillfällen. Jag är nöjd... ! Designat just för MIG!

Nu är det fysik som gäller för hela slanten.
Snälla rädda mig ngn :/

Kram!


Kommentarer
Postat av: mamma Titti

Tänk första gången vi var i Djursholm. Tycker vi skulle passa och bo där i en av feting villorna....

Elisabeth hade väl nice hus med hela övervåningen i nästan ett stort plan med utsikt över havet, badkar i cederträ och tuff konst. Häftigt var det!Fina halsband , Freja ska bli så fin i sitt oxå.

2009-12-14 @ 22:36:00
URL: http://djursholmsbloggen.se
Postat av: Mickis

Vilket fint halsband!! Blir lite avis jag... ;)

2009-12-15 @ 12:23:04
URL: http://mikaelao.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback