Mammas pojkar.

Hej!




Igår var det jättespännande i mammas pojkar och de blev de valen som jag ändå trodde. Jag vet dock inte om jag höll med deras val men sen slutade sagan också där. Hur ofta händer det att två personer blir störtkära och tillsammans efter att bara träffats i 1 månad. Då man dessutom inte umgåtts konstant utan att killarna dejtat flera olika och nästan aldrig en tjej mer än en gång. Töntigt!

Jag läste på tv4.se om vilka som var ett par nu och som jag trodde, INGA AV DEM! Haha! Jag hoppas verkligen att Bobby ändrat sig, men av det man kunde läsa på hemsidan så var den där Julia inget att ha. En liten överklass tjej från Lidingö typ, med världens töntigaste röst. Jaja!

Kul var det iallafall att följa det, men vad ska jag nu titta på på torsdagarna. Sjukt trist att det är slut.

Nu skall jag platta håret och sminka mig lite. Därefter blir det fysik.... OH YES! :P
Skall åka och kolla på Leonards lägenhet senare, han har fått tillgång till nyckeln. Var tanken att han skulle iväg till Ikea idag och köpa säng, men hans syster fick förhinder. Kanske imorgon?

Idolfinal ikväll och god middag med familjen står först på listan.
I like!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback