Knäck och plugg!

Hej!
Jättekul att så många läste min blogg igår. :) Alltid kul när siffrorna stiger och hoppas att det jag skriver uppskattas också. Inte alltid man har så mkt bra att säga, men då är det bara skönt att få skriva av sig lite strunt.

Efter en långledig helg torsdag-tisdag från skolan så satte jag idag min fot där igen. Mycket givande övningslektioner i matematik och fysik där det nu övas massor inför proven. Sitter nu och gör en gammal tenta i matematik som går hyfsat bra. Jag har skrivit ut 5 stycken till som skall göras men också massa repetition från alla kapitlen som ingår. Det skall nog gå bra, läser igenom lösningarna.

Igår gjorde min mamma knäck, och visst det hör väl julen till men usch för att de skall fastna i tänderna när man tuggar dem. Smaken är väl helt okej, som seg kola fast med ströbröd och nötter i. Har lite planer på att göra massa olika julgodis. Min svägerska Cecilia är jätteduktig på det och har lovat att hjälpa mig. Jag skall nämligen ge bort det till min svärmor. Hon älskar mörk choklad, så skall ge mig på något riktigt gott. Upp till bevis på mina bakkunskaper nu. ;)



Hahahaha, bra kombination av läckerheter va! ;)

Jag sliter väl på! Fortfarande ingen snö, och noll julstämning men jag spelar iallafall julmusik. Skulle varit kul om man fått se det fina luciatåget i globen den 13 dec. Det med adolf fredriks musikklasser och klasser från någon gymnasieskola. Leonards kusin går på adolf fredriks så skulle vara kul att se..

Över till nyttan nu och mitt goda honungsvatten.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback