Kemi.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Kan inte beskriva hur glad jag är nu! En sak jag gått och oroat mig för fick jag bekräftat idag, jag klarade Kemitentan!! :D :D Den var så sjukt svår och ett tag började man tänka tanken att man inte ens skulle klara den. Men det gjorde jag nu och nu kan vi släppa det. Nu känns det lättare i bröstet :) JA JA JA JA jaaaaaaaaaaaa.....

Men slutar inte kämpa, har två tentor kvar att göra innan jullovet! HEJA SARAH... HEJA!!!!

Har äntligen fått tillbaka min dator (laptop) nu med nytt skrivbord, moderkort och BOIS. Nu går den som aldrig förr och vad jag har saknat den.

Mamma bakade pepparkakor igår och de är ljuvligt goda. Blir nog en hel del ätande..

Ikväll är det final i mammas pojkar och gud vad jag hoppas att Bobby väljer Jane. Han bara måste det! Christian måste välja Martina och Tim typ Viktoria tror jag hon heter.

Sen måste jag bara säga att jag är så glad att jag har världens bästa pojkvän, det finns ingen gulligare kille än honom. Han betyder så himla mkt för mig :) <3

Hej svejs på ett tag!

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback