Idol 2009.

Heej!

Idolfinal igår och vad säger ni alla om resultatet? Vem visste inte att tönt Erik, även kallad "Tintin" skulle ta hem segern? Låten var ju nästan skriven till honom som artist. Väldigt bra låt dock, men ändå tyckte jag att Calle sjöng den bättre. Allting med Calle är mycket bättre, hur grymt mysig röst har han inte. Lite mörk och hes... en Joe Cocker kopia. I LIKE IT!

Även fast han inte vann så är han en vinnare för mig och han kommer minst sagt gå lika långt, om inte längre. Nej, man skall inte vinna idol, så är det bara. Titta bara på Daniel Lindström, Marie Picazzo och Markus Fagervall... inte hör man mycket med dem i artistvärlden. 2:a is the shit.

Jag kommer digga Calles skivor här hemma på datorn iallafall! :)

Även fast nu denna låt inte är Calles så tänkte jag bjuda på hans version istället.

Higher - Calle Kristiansson


Idag var jag och Leonard till hans lägenhet i Telefonplan. Riktigt fint! Åh, det nästan kliar i fingrarna. Vill så gärna vara med och hjälpa honom inreda... men han har ju bra smak själv också så det blir nog bra. Provlåg sängen lite också... mjuk och skön. Det blir braaaa! :D Så istället för att åka mot Skanstull med pendeln blir det nu istället buss 704 mot Fruängen och sedan tunnelbanan därifrån några hållplatser. Det blir närmre kanske också :)
Längtar!

Besökte sickla köpkvarter efter vi skjutsat hem Leonard till hans föräldrar. Spanade lite julklappar att köpa till mina nära och kära, men de kan inte inhandlas förän nästa helg. Mycket att göra nu! Nu pluggas det inför mattetentan för fullt.

Myskväll med böckerna, bästa dejten! ;)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback