Christmas!

Merry Christmas!
Tänkte dela med mig utav en av mina största julsångsfavoriter. Äkta amerikanskt, men jag gillar det.
The christmas song med Nat King Cole.



Det har dock inte kommit någon snö än, men är man förvånad!? Tagit andra chokladbiten från kalendern idag också och solen skiner på den blåa himmelen. - 10 grader och frost, myyyyysigt.

I går var jag, mamma och Leonard på Ikea. Vi provade en säng till honom, en ny som han skall ha till sin lägenhet. Det blir nog en 140 säng och det blir nog perfekt. Sen kollade vi även en soffa, men får vänta med den så länge. En tv skall inhandlas också och en laptop har han redan fixat :) Jag, mamma och Cissi bakade lussebullar i måndags. Så nu kan jag äntligen njuta av glögg, pepparkakor och bullarna. Lite stämning måste det vara och julsånger spelas varje dag.

Nu är det inte långt kvar till jullovet och har 2 stora tentor framför mig innan det. En i Fysik A och den andra i Matte C. Matte C oroar jag mig inte så mkt inför. Måste verkligen ut och handla julklappar till alla snart. Har redan köpt en till Leonard som jag verkligen tror han kommer gilla ;) men det är hemligt fram till 24:e än. Hihi :D På lördag planeras det utgång med Elin, Leonard och några av hans polare. Sen kan jag inte roa mig mer... det kan man göra under hela lovet. Sen får vi se om det blir några omtentor innan vårterminen. Men det hoppas vi på att det inte blir. Att jag klarar mig precis isåfall.

Har precis avnjutit en hamburgare och pommes frittes till. Kände för en riktigt svull lunch. Nu skall jag snart börja plugga lite matematik, men först lite glögg :)

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback