7 december.

God morgon!!
Nu är det snart dags att börja plugga inför sista Matematik C provet! Ringde till ett transportföretag på morgonen och bestämde en dag då de skall komma och leverera ett paket till mig. En sak som jag på tok för länge har längtat till att få tillbaka! Jag hoppas den är lagad och som ny :)

Helgen var fylld av mys och äventyr. I fredags blev det som vanligt Idol framför TVn med min pojkvän. Vi njöt av en god middag innan och därefter massa godis, chips och efterätt. Min favorit gick också vidare, Calle så det kändes skit kul. Inte nog med det så var även Westlife med och de är ju så grymt bra. Hört lite rykten om att de kanske skall köra en konsert i Globen igen. Jag har varit på 4 st tidigare och de är så bra live. Mark däremot tyckte jag inte sjöng så bra i fredags, han kan bättre. Han kanske varit sjuk precis :P

I lördags blev det först lite fysik studerande, sen fixade jag mig. Sen gick jag hem till Elin och drack vin och kollade på Robinson Karibien. Det var tänkt att vi skulle gå ut senare men hon fick feber igen som gjorde att hon fick stanna hemma. Jättetråkigt för jag hade verkligen sett fram emot det. Så jag fick åka in till killarna som var på Ljunggrens själv. Intersport hade julfest på någon båt och skulle vara i hamn kl 23, då skulle Linnéa ringa mig så skulle hon komma dit jag var.

Det var dock strul med telefonerna verkade det som för ingen svarade på mina sms. Jag fick i år inte delta i julfesten bara för att jag inte jobbar varannan helg längre, ändå har jag jobbat hela året fram till september. Reglerna är stenhårda, så är det. Mina jobbarkompisar hade så trevligt på båten så de stannade kvar där istället. Vi andra gick till underbara bar på söder. Vi skulle först till Grodan men det var så sjukt mkt kö att vi struntade i det. Kvällen slutade väl helt okej!

Igår åkte jag, mamma och pappa till Skärholmen för att titta på lite julklappar. Hittade bara en, vilket betyder att jag kommer få leta ihjäl mig efter 17 dec. Kommer ha fullt upp fram tills då. Vi får se hur det går. Måste fundera ut den bästa presenten till den bästa <3. Hihi....

Leonard skrev mekanik Ks imorse och hoppas verkligen det gick bra för honom. Han är ju grym på fysik :) Tur att han har mekaniktenta samtidigt som jag har fysiktenta, för då kan vi plugga fysik samtidigt och jag kan få lite hjälp!

Idag är det 7 december, vilket betyder att det bara är 2 månader kvar till jag fyller år. Tills jag fyller ännu ett "kärringår" :D Kan det inte bara ta slut här.




Lite bilder från i lördags!



Jag och den bästa på hela jorden. <3


Nu över till math och frukost!

Puss puss!


Kommentarer
Postat av: din skrivsugna mutti

Ja, det var bra att Calle gick vidare. Jag ringde o röstade, han sa tack Kerstin för din röst! ;)Han är bättre än den långa ljuse-han med tintin frisyren.Calle är mycket tuffare med ett "avigt" rörelsemönster.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback