3/12

Ännu en dag med kyla, frost och frusen näsa. Jag nästan älskar det! Kura in sig i stora dunjackan och bara mysa. Sitta inomhus med tända ljus och dricka varm glögg. Underbart!

Idag slutade jag 12 igen med en fysik lektion i två ynka timmar. När jag kom till Huddinge gick jag till Thai take away och köpte med mig lunch hem. Nu har jag bara suttit och "varit". Har plockat fram Matematik C böckerna och tänkte köra igenom lite tal som handlar om talföljder och summor.

Ikväll är det också mitt älsklingsprogram på tv, Mammas pojkar. Hoppas nästan att Bobby skall välja Jane, bara för att det skulle vara kul att se Naimas min. Hur skön mamma är inte hon. Skulle ju vara hur kul som helst att få prata med henne.

Töntiga blonda Viktoria från Rönninge vill ha Christian och han kommer säkert välja henne även fast Martina verkar ha mer under pannbenet. Kul är det iallafall! :)

Imorgon blir det nog ännu en kväll framför idol med min man, freja, min bror och Cecilia.

Suttit och tittat på gamla bilder på mig från förra hösten, vintern och i våras. Då var jag brunhårig, med blonda och röda slingor i det. När jag ser det tycker jag det var riktigt snyggt, bara det att jag egentliegn inte trivs bäst i mörkt hår. Älskar färgen jag hade i början på sommaren, då det var mer åt det blonda men ändå en hel del mörkt kvar då man också såg det röda kvar i. Det skall liksom vara mellanblont och skifta i guld. Det är så sjukt fint... ! Vad tycker ni mina läsare? Vilken hårfärg passar jag bäst i?

Sen är det ju oftast så att många vill ha mörkt hår på hösten och vintern. På sommaren skall det vara blont, och det är väl just den tanken jag också haft. Svårt val det där!

Nej, nu skall vi vara ambitiösa!




Jag i mörkt, med blonda och röda slingor.

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback