School, day 4

Uppdatering på skolfronten; KTH!

Nu har jag varit på skolan 4 hela dagar, hittils inga invändningar. Vi hade vår första Matematik föreläsning igår, då vi bara gick igenom massa som man lärde sig i grundskolan. För enkelt! :P Har även haft två övnings lektioner då vi gick igenom olika tal från övningshäftet på tavlan. Idag blev det massor med tal från boken som jag redan hade gjort hemma. Var uppe med tuppen imorse och var i skolan kl 8. Nu är jag hemma igen. Jag svängde in på matbutiken och köpte mig lite lunch. Nu tänkte jag göra ännu mer uppgifter från häftet och boken. Ingen idé att hamna efter här inte ;)

Senast jag räknade Matematik var i höstterminen 2005, och nu är jag där igen. Mattenörd!

Dags för läxa!



/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback