Äntligen helg!

Sjukt efterlängtat med HELG!
Igår var Eric och Cissi hit med barnvagnen och bilstolen. De var så fina, hihiih åhh... vill se hur lillen ser ut nu. Vem det är :)

Jag fasar för hösten och vintern nu, varför då? Jo, dels för att jag lätt kan gå upp tidigt på mornarna nu när det fortfarande är ljust och hyfsat varmt i huset. På vintrarna blir det inte ljust förän vid lunch och huset är jämt kallt. Vilket resulterar i att jag kommer att ha svårt att ta mig upp ur sängen = mycket varmare och mysigare under täcket :P Usch jag vill verkligen inte!

Kom precis hem från skolan, har haft min första kemi föreläsning, och som vanligt är det full rulle framåt nu. Lika bra man ställer in sig på "panik" :) Tänkte läsa lite sidor i boken, för nästa vecka börjar de första övningstillfällena då de sidor som står med i detaljplaneringen tas upp. Lika bra att vara förberedd, sedan jobbar jag också i helgen. Vilket gör att allting känns stressat. Imorgon skall jag på kräftskiva hem till Johanna (en tjej som jobbat i min Intersportbutik, men hon är mammaledig nu). Det blir nog hela gänget som kommer vara med, det är ju kul!!!!

Ikväll kanske jag går ut, har inte bestämt mig än. I vilket fall som helst så kommer nog Leo hit efter att han slutat skolan, så skall vi umgås lite. Han skall ut med sin klass, och jag funtar på att följa med..... :/ Får se hur jag känner, hatar att festa dagen innan en jobbdag... speciellt om man är riktigt bakis. Sen är det ju så att ingen har sagt att man måste dricka sig redlöst berusad.... man kan ta det som en vuxen kvinna, dricka små mängder. ;)



Över till studierna.... men först lite lunch, så hjärnan fungerar! :)

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback