Födelsedagsfest, bakisdag och SJUK!

Ojoj vilken helg!

I fredags mötte jag upp syster, Cissie och Carro påväg in mot stan. Planen var att gå till Golden, men istället tittade vi in på ett ställe vid gamla stan, Pan´s. Det var det sämsta stället vi varit på, så där stannade vi inte länge. Var någon sopig stand up komiker som trodde att han var rolig. Mer dryg!
Gick vidare till rockstället Medusa, där vi satt ett tag och snacka och drack lite öl.
Sedan tog vi taxi tillbaka till Huddinge C och gick till Olearys ,där vi träffade på Fredrik och några av hans kompisar. Mycket trevligt ;) , som slutade med "efterfest" hemma hos han och Ginai. Ja, vad säger man ;) hihi. Någon var förkyld? :P

Där stannade vi till 5 på morgonen, sedan gick vi ända från Hagsätra och hem, i kylan! Jag kom väl hem kring 6 på morgonen och låg i sängen till kl 16 på lördagen!

Hoppade i duschen lite snabbt, åt en pizza och drog hem till en fest i älvsjö hos en kille på jobbet. Sedan åkte vi in till stan och hamnade på Hirschen, det funkade. Sällskapet var mycket trevligt iallafall och jag hade skitkul.

Söndag var en bakisdag, men jag följde ändå med mamma och pappa hem till min bror. Han har köpt en lägenhet i Huddinge C, så vi åt lunch hos honom.
Började känna mig lite krasslig på kvällen...

Imorse vaknade jag med halsont, var jättetjock i halsen och huvudvärk. Har tagit tempen och jag har feber :( Nu ligger jag hemma sjuk, har ringt till både praktiken och Intersport och sagt att jag inte kommer. Idag skall jag skriva på examinationsuppgiften, ligga under mitt mystäcke och tycka synd om mig själv. Duntofflorna, mjukisarna på och en kopp te. Det är mys det!




Sandra, Jag och Linnéa på Hirschen.





/ Sarah  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback