Fest hela kvällen!



                             Lite bilder från Halloween-helgen!

Helgen som varit...
Golden Hits var höjdpunkten. Förstart hemma hos Maggsie och sen vidare dit, vi skippade k15 med Farstagänget och jag hittade ett sånt trevligt sällskap.. ;)
Jag säger bara väldigt trevligt, mycket dans och mycket dricka! Någon gav sitt nummer till mig ;O haha
En kväll att minnas, nästa gång blir det karaoke!

Söndag, och jag skulle befunnit mig på praktiken. Jag sjukanmälde mig :/ (fy mig!)
Blev en mysig tur till söder och skrapan istället. Jag köpte en jättefin tröja/kofta på ETC, fikade lite och åkte sedan hem och åt middag. Examinationsuppgiften påbörjades äntligen, men min plan på att åka hem till Elle senare fick skippas, det tog längre tid än vad jag trodde. Tråkigt :(

Måndag 17 November på praktiken.
Idag har jag satt en kateter, tagit blodsocker och gett insulinspruta. Gick med Wenche på kortidsboendet, och skall göra det till onsdag! Blev bjudna på tårta, för att en farbror på avdelningen fyllt 94 år igår. Han är så pigg i kroppen!


 
Jag är skitnervös inför onsdag. Hur ska jag göra? Hur skall jag säga!? Är så rädd att allt skall bli fel. Du ska veta att detta är lika jobbigt för mig som det är för dig. Jag tar det som det kommer, bara ta det lugnt....
Jag önskar att vi aldrig hamnat här, att det varit annorlunda...
Ångest! Livet är så svårt!

/  Sarah Maria Stefansdotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback