Sjukling.

Fortfarande sjuk! :(

Varit hemma från praktiken i 3 dagar nu och febern har iallafall gått ner. Har bara lite huvudvärk och nu har jag istället världens rethosta. Jag blir också jättehes. Det är väldigt kallt ute, men så fint med snö på marken. Hoppas de inte blir för varmt imorgon så allt smälter.

Har bara idag på mig att skriva klart examninationsarbetet också, lite stressigt. Det blir kanske till att sitta uppe länge inatt. Imorgon kanske jag kan gå till praktiken igen, känns inte bra att missa.

Jag är så förvirrad, jag vet inte vad jag skall göra. :/ Jag är glad för det, men samtidigt känns det jobbigt att släppa taget om någon som har betytt mest i mitt liv. Det kommer han alltid att göra. Man blir starkare..

Åker till London på fredag med mina brorsor och deras flickvänner, till måndag! Då får jag äntligen tänka på annat, shoppa massor, se historiska saker och kanske gå på någon fotbollsmatch eller teaterföreställning. Vi får se. Skall bli så skönt att komma bort ett tag.

Nu måste jag skriva vidare på arbetet. Hej så länge.

/ Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback