Starkare

Jag blir starkare dag för dag...

I'm a survior
I'm not gon give up
I'm not gon stop
I'm gon work harder
I'm a survivor
I'm gonna make it
I will survive
Keep on survivin'

                                                                                               
____________


Mycket händer runt omkring mig just nu! Samlar på mig ködagar till ett studentboende, jag vill bo sjäääälv! Nära nu.

Hade en spännande dag på labet, inspekterat hur man tar venprover och hur man odlar streptokocker. Träffade också skönaste tanten på 90 år som gjorde EKG och verkade så positiv till livet, fart på henne!  Annars så är det dags att jobba på praktiken denna helg! Känns väl sådär.. hoppas på utgång imorgon dock! ;) Jäkla sugen på lite...
                                                                                                  
         / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback