Skolvecka + trevlig helg på ingång!

Vart skall jag börja...

Jag kan inte beskriva min ilska som jag har, min besvikelse på allt. Jag har ångest, en stor klump i magen och är helt förvirrad. Det känns som hela min familj blivit spottad på, jag har blivit nertryckt under vattenytan och får ingen luft. Trodde inte du kunde sjunka så lågt, att det vi haft har betytt mer än vad du nu visar.
Jag vet inte vad jag skall göra, vilket beslut som är bäst... jag vet ingenting! Vet bara att jag är död, i själen. </3 


Men.....

Denna vecka har vi haft temadagar då vi har pratat om Etik och Omvårdnad vid livets slutskede. Det väckte starka känslor hos många, även hos mig! Det är obehagligt att prata om. (farmor du finns i mina tankar!)

Idag hade jag omtentamen i Läkemedelsberäkningen, dock bara del A. Jag hoppas att jag inte gjorde något löjligt slarfel den här gången, jag kontrollräknade allt en gång extra för att försäkra mig om det. Sedan vet man aldrig.

Ser väldigt mycket fram emot denna helg, lite utgång och lite dans med han..... Hihi! ;)

Men idag skall jag hålla din hand hårt, i biostolen. ;) mys vi ska ha!
Trevlig helg, sup och svälj.

/ Sahara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback