Känns jobbigt.

Känslor...
Igår var en jobbig dag, men samtidigt betydde den väldigt mycket för mig!
Jag träffade M hemma hos honom, sedan gick vi och åt en pizza i gärdets centrum.
Det var jättekul att se honom igen, allting kändes som förr. Vi pratade om alla möjliga saker och skrattade.
Jag har saknat det vi haft en gång. :)  

Jag tror att vi redde ut det mesta, men det är fortfarande många starka känslor kvar. Svårt att förstå.
Han är min bästa killkompis, han är så nära fast ändå så långt borta.
Jag hoppas att vi kan vara vänner och kanske ses ibland.
Han betyder så mycket för mig.
Det ordnar sig med tiden, jag tar en dag i taget.
Jag har såklart fortfarande hopp. Men visst gör det ont på samma gång. Jag kämpar!

Jag glömmer oss aldrig <3
Du är bäst, och det vet du.



Här är jag hemma, innan jag åkte till M.

/ Sarah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback